Metode
učenja i aktivnosti
U vrtiću Ana program se odvija po modelu -А- po kojem је igra osnova učenja, gde је prisutan individualni rad i pristup deci, interakcija kao važan faktor učenja, podsticanje samostalnosti i autonomije deteta, negovanje inicijative i istraživačkog duha.
Rad u vrtiću se odvija kroz niz psiholoških, likovnih, dramskih, muzičkih i sportskih radionica.
Kroz kreativni rad kod dece se podstiče:
- Socio-emocionalni razvoj
- Samostalnost
- Sticanje raznovrsnog znanja
- Sloboda izražavanja individualnih talenata
- Veštine nenasilne komunikacije
- Samopoštovanje i poštovanje drugih
- Uvažavanje različitosti
Vanprogramske aktivnosti radionice
- Svakodnevni engleski jezik, po "Oxford" metodi "Cookie & frends". Predavač engleskog i francuskog jezika dipl. filolog Jelena Prišunjak
- Francuski jezik jedanput nedeljno (petkom)
- "Ritmičko rastilište" - ritmika i ples (plesni studio Maestral)
- Interaktivne muzičke radionice sa profesionalnim muzičarima. Predavač muzičke kulture Sanja Latinović kao i gostovanja raznih afirmisanih i profesionalnih muzičara
-
Psihološke radionice "Čuvari osmeha"
dipl.psiholog Olja Borovnica - Likovna radionica dipl. kostimograf Tamara Dimitrijević
Objekat je funkcionalan, prilagođen uzrastu od 1 do 7 godina. Organizovan tako da svaka grupa, shodno svom uzrastu, ima svoju prostoriju kao i jednu zajedničku gde se manje i veće grupe spajaju u jednu, u cilju boljeg upoznavanja i susreta svih uzrasta, radi bolje socijalizacije dece.